Škoda dobývá Velkou Británii recyklovatelným Stonehange

Vložil: Clark Kent v 20:35:03 Kategorie: Jiné

Čer22

 

Za současných tržních podmínek platí, že pokud automobilka nevěnuje dostatek prostředků na neotřelou marketingovou kampaň, nemůže počítat s nijak závratnými prodejními čísly. U Škodovky si toho jsou ale velice dobře vědomi, a tak po světoznámých reklamách na Fabii a Fabii RS, přichází automobilka s novou kampaní, která má za úkol získat dostatek pozornosti pro model Citigo, jenž se v současnosti připravuje pro vstup na Ostrovy.

Kampaň se tentokrát netočí kolem neobvyklé reklamy, ale kolem unikátního uměleckého kousku, který zobrazuje britský Stonehange sestavený z osmnácti kompletně recyklovatelných vozů. Každý z „bloků“ měří na výšku i na šířku pět metrů, přičemž by svou pevností měl odolat i hurikánu o síle dvanácti stupňů. Zajímavá je rovněž celková váha automobilového Stonehange, která se vyšplhala až na rovných 36 tun.


Britský umělec, Tommy Gun, na výtvoru pracoval více než tři měsíce, přičemž samotné vztyčení nedaleko londýnského Tower Bridge se zvládlo během dvanácti hodin. Uvidíme, jak moc se této skulptuře podaří naplnit očekávání automobilky, ale už teď je téměř jisté, že se Škodovka dostane alespoň do večerních londýnských zpráv.

Zpět na seznam článků

Ico_linkTrvalý odkaz

Kategorie Odkazy