Renault Twizy Cargo EV - poslíček na baterky

Vložil: jezdite cz v 00:00:00 Kategorie: Novinky

Čer28

 



Elektromobily automobilky Renault v našich končinách sice stále ještě pořádně neprorazily, ale v zemích západní Evropy, obzvláště ve Francii a Španělsku, rychle získávají na popularitě. Jedním z nejoblíbenějších modelů je drobný Renault Twizy EV, který se ujal jako elektrický ekvivalent Smartu ForTwo.

[pokračování článku]

Ico_linkTrvalý odkaz

Smart Fortwo vs. SUV

Vložil: jezdite cz v 00:00:00 Kategorie: Novinky

Čer27

 



Dnešní doba sice přeje hlavně vozům SUV a jejich silničním alternacím, ale zástupci drobných městských vozítek se rozhodně nehodlají vzdát bez boje. V posledních několika měsících se jejich kategorie dokonce rozrostla (jako příklad si můžeme vzít Opel Adam) a již zažité modely naopak vsází na reklamní kampaně.

[pokračování článku]

Ico_linkTrvalý odkaz

Nová Mazda 3 - konkurence v nižší střední třídě roste!

Vložil: jezdite cz v 00:00:00 Kategorie: Novinky

Čer27

 



Trh automobilů nižší střední třídy se pomalu ale jistě přeměňuje na trh tří a pětidveřových hatchbacků, mezi které odjakživa patřila i Mazda 3. Automobilka jí už ovšem nějakou dobu dlužila další generaci, a s letošním rokem 2013 bylo opravdu načase, aby s ní konečně vyjela na veřejnost.

[pokračování článku]

Ico_linkTrvalý odkaz

PGO Cévennes Speedster míří do Evropy

Vložil: jezdite cz v 00:00:00 Kategorie: Novinky

Čer26

 



Při vyslovení magického slůvka „Porsche“ se naprosté většině z nás vybaví kultovní model 911, ale už jen málokdo zabrousí v myšlenkách ještě o pár desítek let dál, kdy došlo ke zrodu jednoho z prvotních stuttgartských roadsterů, Porsche 356. Přesto však má i tento vůz celou řadu svých příznivců, a právě pro ně je určena jeho modernizovaná replika, Cévennes Speedster.

[pokračování článku]

Ico_linkTrvalý odkaz

VW pozastaví vývoj WRC specálu. Nechce přijít o soupeře

Vložil: jezdite cz v 00:00:00 Kategorie: Novinky

Čer26

 



Každá větší soutěž má svá pevně stanovená pravidla, a ani v případě seriálu závodů WRC tomu není jinak. Pravidla a jejich dodržování má v tomto případě na starosti agentura FIA, která také stanovila, že homologace každého závodního vozu platí pouze tři roky. To by sice nebylo nic tak zvláštního, jen kdyby vývoj nového vozu nestál v přepočtu až 100 milionů korun.

[pokračování článku]

Ico_linkTrvalý odkaz

< Novější články   Starší články >

Kategorie Odkazy